Рекламні листівки

Листівки - важливий інструмент самореклами. Це невелика реклама, в якій Ви і Ваша компанія надаєте основну інформацію, демонструючи свої продукти і послуги. Добре продумані листівки привертають увагу і уособлюють позитивний імідж Вашої компанії для Ваших клієнтів.
Ми пропонуємо Вам можливість роздрукувати звичайні та персоналізовані листівки з широким вибором щільності паперу, покриттів та розмірів. Наші листівки друкуються з використанням різних видів друку, що дозволяє гнучко друкувати точну кількість, яка Вам потрібна та обрати найкращий варіант за параметрами «ціна-якість».

-------------------------

Як створити ефективні рекламні листівки?

Рекламні листівки це чудовий інструмент для інформування про свій бізнес. Також це недорогий спосіб розповісти про свої особисті професійні навички, тому часто листівки замовляють і майстри, репетитори, перевізники, словом будь-яка людина, що прагне заробляти гроші.
Однак часто шанс вдало розрекламуватися може бути втрачено, якщо дизайн і повідомлення не є згуртованими та не привертають увагу. Є кілька речей, які ви маєте зробити, готуючи матеріали для замовлення макету листівки.
Перш за все, ви, напевно, чули про рівень уваги людей в наші дні. Коли навколо відбувається так багато речей, важко зосередити увагу на чомусь одному, і тому Ваше рекламне повідомлення має бути коротким, інформативним та приємним.
Заголовок. На ньому фокусується вся увага, він повідомляє, що саме ви пропонуєте. Він дає людині зрозуміти брати листівку до рук чи ні, тому варто витратити трохи часу і створити короткий та змістовний заголовок, що зацікавить потрібну аудиторію.
Після заголовка Ви можете вказати свою пропозицію. Не забудьте повідомити, чому отримувач листівки має обрати саме Вас, а також повідомити, що відрізняє Вас від конкурентів. Навколо багато схожих пропозицій, тому Ваша повинна виділятися. Що робить Вас краще за інших?
Спробуйте розмістити Ваше головне повідомлення так, щоб головна інформація була найпомітнішою. Не варто виділяти жирним шрифтом телефони та адресу (крім випадків створення листівок для людей з вадами зору) – людина, що зацікавилася Вашою пропозицією, відшукає їх навіть якщо Ви забули їх вказати. Великі фрагменти тексту зацікавлять не кожного, тож їх варто розмістити на звороті.
Дуже вдало для рекламної листівки використовується інфографіка – візуальна інформація сприймається набагато швидше.
Вам також варто розмістити заклик до дії: «замовте зараз», «зайдіть на сайт», «зателефонуйте сьогодні». Запропонуйте їм за це знижки, спеціальні пропозиції чи подарунки. Це може збільшити шанси на те, що клієнти звернуться до вас. Не дозволяйте їм сидіти склавши руки, поки Ваші конкуренти бомбардують їх повідомленями з рекламної зброї усіх калібрів.
Далі, і, можливо, найважливіший фактор – це перевірка на помилки Вашої листівки. Насамперед, перевірте правильність контактних даних (телефони, адресу, електронну пошту, сайт тощо). Повірте, випадки, коли замовник неправильно вказує яку-небудь цифру в телефоні не рідкість. Крім того, ніжать одна орфографічна помилка може привести до того, що клієнт викине Вашу листівку, адже вона для нього взірець того, як саме Ви ставитеся до своєї роботи. Не пускайте гроші на вітер, корегуйте кілька разів, попросіть когось з колег перевірити Ваші матеріали.
Нарешті, знайте своїх клієнтів. Пропонуйте те, що їм потрібно, пристосуйте своє рекламне повідомлення до людей, на яких Ви орієнтуєтеся, тому переконайтеся, що воно приперне їхню увагу та торкне у їхній душі потрібні струни. Це найважливіша умова створення ефективної рекламної листівки.

Є запитання?

Телефонуйте 044 599 0121, 096 024 0024, 099 121 4515.